субота, 24. март 2012.

Cigaret Baklava


Već danima mislim na ovu baklavicu.Sasvim je obična, sasvim je laka, ali sam imala i jedan mali dodatak.
Dan kada sam namenila da je spremam dobila sam predivan poklon.U pitanju je poklon Iz mOje Kuhinjice.
Tako da se ova baklava osvežila malom aromom mandarine..i šta da vam kažem sem....mmmmm....
Potrebno je:

500g kora za baklavu
300g mlevenih oraha
250g margarina
Sirup:
500g šećera
2dcl vode
1 čep mandarina arome
narendana kora limuna

Priprema:
Uzeti jednu koru, presaviti je na pola. Preko te polovine posutu orahe. Urolati i redjati u pleh.
Tako ponoviti sa svim korama, malo je dugo i dosadno ali rezultat j eposle odličan mislite na to.
Potom ih isečem na male rolnice, po želji.
Otopim margarin i prelijem.
Pečem na 200C da porumene i tako vruće prelijem sa sirupom.
Soirup sam napravila tako što sam sve sastojke pomešala i ukuvala.
Njami je..:)


8 коментара:

  1. super, sviđa mi se dodatak ove arome, sigurno jako lijepo podigne baklavicu :)

    ОдговориИзбриши
  2. Obožavam cigaret baklavu! A lepo se potrefilo da ti stigne paket tačno na vreme. Verujem da ćeš sve lepo iskoristiti za ukusna jela, kao što je ovo.

    Puno pozdrava
    Miroslav

    ОдговориИзбриши
  3. Mnogo ti lepo izgleda ova baklava, a mogu da zamislim kako joj mandarina daje posebnost.

    ОдговориИзбриши
  4. Divna ti je baklava :))a i divan poklon si dobila!

    ОдговориИзбриши
  5. Obozavam baklave, i nekako se potrefilo da bas dan koji sam namenila da je pravim stigne i paket, ma ja sam pala u nesvest od srece..>)

    ОдговориИзбриши
  6. Kad sam bila mlađa nisam voljela baklavu, mokra pita od oraha i još preslatka, a sad kako sam starija volim pojesti dobru baklavu. Nisam do sada pravila ali se spremam jednom da probam, samo čekam priliku.

    ОдговориИзбриши
  7. Uh uh, baklavu... Volim!♥ Dodatak mandarine zvuči odlčno!

    ОдговориИзбриши