недеља, 4. децембар 2016.

Kviki Gric

 Ukusne grickalice za 10 plus a pri tome i posne...pa?  sada je pravi momenat  da na brzinu pripremite ove male ukusne girckalice, Kviki koje nečete moći da prestanete da grickate. Ni vi ni muški ni deca,..ni babe ni dede!Naravno ja sam jedna od onih koji ne mogu da se kontrolišu vikendom i jako puno "pojedu" tokom subote i nedelje a nakon toga radnim danima vršim restrikciku hrane.
Možda to i nije najbolje rešenje ali verovatno se vikendom osetim opuštenije i imam želju da kuvam i da jedem sve i svašta.
kako vi vikende preživljavate?.
(recept je sa bloga Nastini peksimeti)
POtrebno je:
500g brašna, možda će vam trebati malo više ali npr meni je bilo sasvim dovoljno
pola kocke od 20g kvasca
200ml vode-malo šećera
susama 50g
180ml ulja
U 200ml vode razmutiti kvasac i dodati malo šečera.
Kada zapeni, dodati u brašno i sa uljem zamesiti testo. Neka bude malo tvrđe.
Potom sam pleh obložila pek papirom, a "tetso čupkala" i pravila tanke glistice. Koje sam potom makazama sekla u cik cak, i ređala u pleh.
Možete i direktno seći u pleh.
kviki gric se peče na 200C 10 tak minuta zatim se izvadi iz rernee promeša i dobro osoli pa zatim ponovo dopeče do jedne lepe zlatne boje.


4 коментара:

  1. Odlične grickalice. Odavno se spremam da ih napravim ali nikako da stignem.

    ОдговориИзбриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Sta znaci pola kocke od 20g kvasca.Normalna kocka kvasca je 42 gr.Dali to onda znaci da se uzme 20g ili pola od 20g.?

    ОдговориИзбриши
  4. To mi nije jasno koliko kvasca se uzima.Vi pisete pola kocke od 20g kvasca.Dali je to onda pola od cele kocke koja je normalno 42g ili pola od 20g

    ОдговориИзбриши